جباري‌زاده: ميثاقيان را از جانم بيشتر دوست دارم
 
کلبه فراقط!!!
پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 7:26 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


مديرعامل باشگاه آلومينيوم هرمزگان گفت: از ميثاقيان راضي هستم و او را از جانم بيشتر دوست دارم.


    حسن جباري زاده در گفتگويي عنوان کرد: تيم ما مقابل فجرسپاسي بازي خوبي انجام داد. مطمئن باشيد آلومينيوم جزو 10 تيم بالاي جدول خواهد شد اگر چه در چند هفته گذشته شرايط آب و هوايي هم در روند تيمي ما تاثيرگذار بوده است.


  به گزارش فارس، وي در خصوص عملکرد ميثاقيان تصريح کرد: از او به شدت راضي هستيم. مقابل فجر سپاسي يکي از گل هاي خود را از روي نقطه پنالتي خورديم. فجرسپاسي هم با توجه به جايگاهش در جدول روحيه خوبي داشت. در ادامه مسابقات شک نکنيد يقه همه تيم ها را در بندرعباس خواهيم گرفت.


مديرعامل باشگاه آلومينيوم در پاسخ به اين سؤال که آيا اين تيم از داوري ضرر کرده اظهار داشت: در بازي با راه آهن به دليل اشتباهات داوري ضرر کرديم. در اين بازي 3 پنالتي به نفع ما و يک پنالتي به نفع راه آهن گرفته نشد.


جباري زاده در ادامه با اشاره به اينکه 25 درصد پول بازيکنان پرداخت شده گفت: بازيکنان تيم ما جوان هستند و اسمشان در بورس فوتبال نيست اما روي کار خود تمرکز دارند. ميثاقيان را از جان خودم بيشتر دوست دارم. او آدم زحمت کشي است و در تيم ما هيچ حاشيه اي هم نيست. آنهايي که به دنبال حاشيه سازي هستند دنبال منافع خود هستند.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان